6 תשובות
שואל השאלה:
מה לא
אנונימית
שואל השאלה:
היא תכעס תפטר מה לא
אנונימית
אני מבין את החרדות שלך, גם אני הייתי במצב הזה כמה פעמים
אבל אני אישית החלטתי להמשיך להגיע גם כשאני לא מרגיש טוב , בין אם פזיי או נפשי ואם זה ממש גרוע אז יום אחד או שניים לא להגיע אבל לא יותר מזה בתכלס...

תנסי לראות איך את מרגישה מחר ואם תוכלי להגיע

כי בסוף בתכלס זה עצבן את המנהלת שלי
שואל השאלה:
אבל היא פיטרה אותך? היא תפטר אותי?
אנונימית
אני מקווה שהיא תבין שגם ככה כולנו במדינה הקטנטנה שלנו סובלים מלחצים וזעזוע תמידי, ואחרי השנה הזו בכלל, לפעמים אין ברירה, חייבים לתת לעצמנו מנוחה, מוחית, נפשית ופיזית. וזה בסדר, זה חשוב, את עושה את הדבר הנכון עבורך ואל תשכחי את זה, את מקשיבה לעצמך ולגוף שלך. בשביל שלא 'תאכלי' את עצמך, אני חושבת שאת יכולה לפנות אליה ופשוט להגיד לה כמה העבודה הזו חשובה לך, ואת מרגישה שהתזמון של החולי הוא גרוע ולא נעים לך. לא יודעת, נראה לי שאנשים מעריכים כנות כזו, ותשוקה כזו לעבודה! וגם אם היא תאמר היי הכל טוב, את תוכלי להחלים יותר ברגוע ובקלות, אם את לא מרגישה נוח להתקשר את יכולה לכתוב לה אולי, נסי להתייעץ עם צ'אט ג'יפיטי, ספרי לו ממש את כל מה שמציק לך והמחשבות ותני לו לעזור! *חיבוק*