9 תשובות
כבר יש מלחמה
אנחנו כבר במלחמה
מבינה את ההרגשה, ובדיוק בגלל זה אני לא רוצה שתעבור את כל זה לבד. אתה מוזמן לשלוח הודעה מתי כשיתחשק לך. אתם תרצה לשתף או להתייעץ או אפילו סתם לדבר אתה לגמריי מוזמן.
היי אנונימי:)
איך אתה?
שואל השאלה:
אותו דבר...
אנונימי
תרצה לשתף אותי בפרטי? אני מבטיחה להבין אותך ולנסות לעזור כמה שאפשר
שואל השאלה:
תודה רבה אבל אני פחות מעוניין...
אנונימי
בסדר. אבל אם תרצה לשתף מישהו אתה מוזמן לשלוח הודעה:)
היי
איך אתה מרגיש, אנונימי? :)