30 תשובות
ניסית לרשום דברים גם על האישיות שלך או שזה רק על המראה שלך?
שואל השאלה:
ממש תודה 4^
אבל אני באמת בכל זאת רוצה למצוא ולא רוצה לאכזב אותה כי אני ממש אוהבת אותה ובאמת אכפת לה
ממש תודה 4^
אבל אני באמת בכל זאת רוצה למצוא ולא רוצה לאכזב אותה כי אני ממש אוהבת אותה ובאמת אכפת לה
אנונימית
קודם כל זה שהיא ביקשה 20 לא אומר שאת חייבת בול 20, וגם תחשבי מתי היית גאה בעצמך על משהו שעשית/לא עשית
אנונימי
תנסי לחשוב על דברים כמו
שקמתי בבוקר ולא הייתי עצובה
שיש לי מורה טובה שדואגת לי
תחשבי על דברים מסביב שמתקשרים בסוף אלייך
שקמתי בבוקר ולא הייתי עצובה
שיש לי מורה טובה שדואגת לי
תחשבי על דברים מסביב שמתקשרים בסוף אלייך
שואל השאלה:
5^
אני לא אוהבת את כל אלה
4^
האישיות שלי גם ככה זבל אז אין לי מה לכתוב עליה.. אבל ניסיתי עד עכשיו כתבתי על האישיות שלי שאני אמיצה זה הדבר היחידי שאיכשהו טוב
5^
אני לא אוהבת את כל אלה
4^
האישיות שלי גם ככה זבל אז אין לי מה לכתוב עליה.. אבל ניסיתי עד עכשיו כתבתי על האישיות שלי שאני אמיצה זה הדבר היחידי שאיכשהו טוב
אנונימית
שואל השאלה:
2^
היא ביקשה לא דברים מסביב היא ביקשה דברים שאני אוהבת בעצמי
2^
היא ביקשה לא דברים מסביב היא ביקשה דברים שאני אוהבת בעצמי
אנונימית
לגבי האישיות : חברותית, אכפתית, כל מני דברים כאלה
תכתבי שאת בוגרת, חכמה, חזקה...
אנונימי
שואל השאלה:
2^
בזמן האחרון אני לא חברותית ולא אכפתית ולא כלום פשוט לא אכפת לי אני רק רוצה בכל יום לחזור למיטה אז על האישיות כבר אין מה לכתוב
2^
בזמן האחרון אני לא חברותית ולא אכפתית ולא כלום פשוט לא אכפת לי אני רק רוצה בכל יום לחזור למיטה אז על האישיות כבר אין מה לכתוב
אנונימית
אז תנסי למצוא את הדברים החיוביים ולא לשלול הכל
שואל השאלה:
אני באמת מנסה אבל אני לא מוצאת כלום אני בזמן האחרון האישיות שלי הפכה לזבל כבר לא אכפת לי מכלום רק לחזור לישון ומראה חיצוני אני די מכוערת(אני לא היחידה שחושבת ככה יש עוד בנות שאמרו לי)
אני באמת מנסה אבל אני לא מוצאת כלום אני בזמן האחרון האישיות שלי הפכה לזבל כבר לא אכפת לי מכלום רק לחזור לישון ומראה חיצוני אני די מכוערת(אני לא היחידה שחושבת ככה יש עוד בנות שאמרו לי)
אנונימית
מה כתבת עד עכשיו?
שואל השאלה:
כתבתי עד עכשיו
1.גמישה
2. עושה ספורט
3. אמיצה
4.החלטית
5. לא מתלוננת הרבה
6.צבע עיניים יפה
7.כתב לא מכוער
8.שיער לא נפוח
יש כאלה שאני מסכימה איתם חלקית ולא 100% אבל הכל זאת כתבתי כי אני רוצה להתקדם
את חלקם גם אמא שלי אמרה לי (אמרתי לה שזה עבודה שהמורה שלי נתנה לכל הכיתה)
כתבתי עד עכשיו
1.גמישה
2. עושה ספורט
3. אמיצה
4.החלטית
5. לא מתלוננת הרבה
6.צבע עיניים יפה
7.כתב לא מכוער
8.שיער לא נפוח
יש כאלה שאני מסכימה איתם חלקית ולא 100% אבל הכל זאת כתבתי כי אני רוצה להתקדם
את חלקם גם אמא שלי אמרה לי (אמרתי לה שזה עבודה שהמורה שלי נתנה לכל הכיתה)
אנונימית
ריסים
ציפורניים
צבע שיער
צבע עיניים
צורת פנים
מבנה גוף ואת יכולה גם לפרט יותר
חוכמה
חברתיות
ועוד תכונות
ציפורניים
צבע שיער
צבע עיניים
צורת פנים
מבנה גוף ואת יכולה גם לפרט יותר
חוכמה
חברתיות
ועוד תכונות
אל, תשקרי למורה שלך. אמרתי לך אם את כזו אוהבת אותה אל תעשי את השטות הזו.
שואל השאלה:
1^
מה זאת אומרת לא לשקר? אני לא רוצה לשקר לה
1^
מה זאת אומרת לא לשקר? אני לא רוצה לשקר לה
אנונימית
אז תגידי לה שאין לך מה לענות והיא תבין אותך, למה לשקר?
שואל השאלה:
4^ אין לי הומור בזמן האחרון אני כבר לא מדברת הרבה
4^ אין לי הומור בזמן האחרון אני כבר לא מדברת הרבה
אנונימית
הקול שלך?
שואל השאלה:
3^
אני ממש לא רוצה לשקר לה ואם אני מגיעה לסיטואציה שאין לי מה לכתוב אני לא אשקר בדברים אבל אני רוצה לנסות לכתוב את מה שאני יכולה כדי לא לאכזב אותה
3^
אני ממש לא רוצה לשקר לה ואם אני מגיעה לסיטואציה שאין לי מה לכתוב אני לא אשקר בדברים אבל אני רוצה לנסות לכתוב את מה שאני יכולה כדי לא לאכזב אותה
אנונימית
טעם טוב במוזיקה/סרטים...?
אנונימי
שואל השאלה:
3^
הקול שלי נשמע כמו עורב צרוד (אבל לא כזה אכפת לי ממנו אז זה בסדר)
3^
הקול שלי נשמע כמו עורב צרוד (אבל לא כזה אכפת לי ממנו אז זה בסדר)
אנונימית
שואל השאלה:
2^
אני אוהבת את בילי אייליש וסרטים אני לא רואה אבל זה לא נחשב אני צריכה דברים שאני אוהבת בעצמי שלא דברים שאני אוהבת לעשות
2^
אני אוהבת את בילי אייליש וסרטים אני לא רואה אבל זה לא נחשב אני צריכה דברים שאני אוהבת בעצמי שלא דברים שאני אוהבת לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
ממש תודה שאתם מנסים לעזור וסליחה שאני ככה מקשה אבל אני באמת מעריכה את זה
זה קצת מעודד לדעת שיש עוד אנשים שאשכרה אכפת להם❤
ממש תודה שאתם מנסים לעזור וסליחה שאני ככה מקשה אבל אני באמת מעריכה את זה
זה קצת מעודד לדעת שיש עוד אנשים שאשכרה אכפת להם❤
אנונימית
טובה עם חיות?
אנונימי
איזו חמודה את, תודה שאת משתפת אותנו אנחנו הכי שמחים לעזור לך
שואל השאלה:
2^
לא יוצא לי לבלות עם חיות כלכך לצערי
2^
לא יוצא לי לבלות עם חיות כלכך לצערי
אנונימית
:)
תגידי לה את האמת, גם אם אין לך את הדברים הללו. זה חשוב לה שתגידי לה את האמת אם את צריכה משהו אני פה :;
ההומור שלך אולי?
באותו הנושא: