3 תשובות
נשמע שיש לך פה כמה בעיות ורובן לא פשוטות בכלל. הדבר הראשון שהייתי ממליץ לך לעשות הוא לדבר עם מישהו שאכפת לו ממך ובא לטובתך. לרוב אחד ההורים או האחים. זו לא צריכה להיות שיחה של "הנה הבעיות שלי בוא נפתור אותן" אלא יותר שיחה שבה את משתפת את הרגשות שלך למישהו שיכול להכיל אותך. ממה שסיפרת זה נראה שחיצונית לא רואים שאת מרגישה ככ רע וגם אמא שלך לא יודעת. אני מאמין שהיא היתה רוצה לדעת מה עובר עלייך.
תנסי לחזק את הקשרים את חברים שלך אלה שאת חושבת שהם באמת חברים ולהתחיל לדבר עם אנשים חדשים למצוא חברים חדשים תתכונני לגלות שכמה מהחברים שלך לא באמת חברים
ותתחילי לסדר את החיים שלך טיפה לקום בזמן לעשות שיעורי בית ולדאוג לעצמך את לא צריכה שאיפות גדולות ומטרות פשוט תדאגי לעצמך והשאר יבוא לבד ותביני לבד
אם את רוצה אני פה בשבילך אפשר לדבר על זה
ותתחילי לסדר את החיים שלך טיפה לקום בזמן לעשות שיעורי בית ולדאוג לעצמך את לא צריכה שאיפות גדולות ומטרות פשוט תדאגי לעצמך והשאר יבוא לבד ותביני לבד
אם את רוצה אני פה בשבילך אפשר לדבר על זה
דבר ראשון. אף אחד לא באמת מאושר לכל אחד יש את החרא שלו בחיים. וכן צריך למצוא את השאיפות וזה לא קל למצוא אותן. לגבי הבית ספר? דיברת עם ההורים? עם היועצת?
בכללי את מוזמנת לפרוק אצלי בפרטי אם קשה לך :)
בכללי את מוזמנת לפרוק אצלי בפרטי אם קשה לך :)
באותו הנושא: