10 תשובות
זה ממש נפוח זה מסוכן
ממליצה ללכת לרופא שיניים ועל הדרך לשיננית שתנקה לך את האבנית והלכלוך בין השיניים
לא רואים כמעט בתמונה את השיניים
תתארי איזה סוג כאב זה
אני לא רופאה אבל אולי אני אוכל לזהות מהבעיות שלי היו
שואל השאלה:
אין לי מושג כלכך איך לתאר אבל זה כאבים ברמות שאני מרגישה כמו דקירות כאלה בשיניים ונפוח לי ויש אדום כזה ממה שראיתי בתמונות שצילמתי
אנונימית
גם לי קרה לי כמוך
כנראה דלקת חניכיים,די עבר לי אחרי איזה חודש של צחצוח כל יום ולשים על המשחת שיניים מלח וגם לגרגר
אנונימית
שואל השאלה:
ושכחתי לציין שבשיניים האלה עשו לי סתימות מלפני חודשיים בערל
אנונימית
שואל השאלה:
^^אמאלה איך אני יסבול חודש בא לי לבכות זה כואב ברמות אוף
אנונימית
כן היה לי מזעזע
לפני סבלתי ככה חודשיים אבל עובר בסופו של דבר
אנונימית
שואל השאלה:
אוף כואב לי ברמה שכואב לי אפילו לפתוח את הפה מה לעשות ומחר אני נוסעת טוף אוף אוףף
אנונימית
שואל השאלה:
יש איזה תרופות סבתא? משהו שלפחות ירגיע לי לכמה שעות?
אנונימית
אין לי מושג רק משכך כאב נראלי
אנונימית