6 תשובות
אל תתני לבן אדם הזה לפרק את מי שאת את תהרסי לעצמך את החיים אם תמשיכי בדרך הזאת תתעוררי על עצמך ותצאי מזה כמה שיותר מהר אנשים שמגיעים לדבר כזה יכולים חס ושלום שלא נדע לכי תראי לו מה הוא פספס
אל תחזרי לזה.
תחשבי איזה טוב היה לך כשיצאת מזה
כמה נהנת
היית עם חברות
ויצאת מהבית
אל תתקעי את עצמך בגלל זה
עכשיו חופש גדול , תהני תצאי
ותשכחי מזה. בלי לתת לזה לשלוט עלייך
זה סתם יהרוס לך והוא בטח המשיך הלאה
למה שרק את תסבלי?
תחיי את החיים !!
אני ככה כבר כמה שנים ואני באמת משתדל לקום אבל לא תמיד מצליח לדעתי הכי חשוב זה תמיד לנסות ואם את רואה שזה מחמיר לכי לפסיכיאטר שיבדוק ולכל אחד זה קורה מסיבות שונות
אם את צריכה לדבר אם מישהו שחווה על בבסיס יום יומי אני יותר מאשמח לנסות לעזור ותמוך בך
שואל השאלה:
זה הקטע שאני לא ממש יכולה אני פשוט לא רוצה כלום לא משנה כמה אני מנסה שאני יוצאת אני רק סובלת כרגע אם אני יותר מחצי שעה מחוץ לבית אני מרגישה רע ומתחילה לרעוד ורק רוצה הביתה אני לא מצליחה גם אם אני רוצה ואני באמת לא מצליחה להרים את עצמי מזה הפעם לבד
וחברות שלי? את כולן הרחקתי ממני כבר אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי
אנונימית
בואי שנייה לפרטי יש לי כמה רעיונות שאני משתמש בהם
שואל השאלה:
אני באמת מרגישה שאיבדתי את המקום הבטוח שלי
אז לפני שנה איבדתי את עצמי והצלחתי למצוא בחזרה וזה היה קשה ואז ששוב התאהבתי אני יכולה להגיד לכם שהרחקתי את כולם באמת כולם ממני רק כי הוא היה המקום הבטוח שלי והיחיד שמבין אותי ויודע עליי כל פרט ופרט.
בשנייה שהוא נעלם גם זה נעלם ובגלל זה קשה לי
ההורים שלי לא עוזרים בזה כל כך אפילו להפך בוא נגיד ואני בכלל לא יכולה לעזור לעצמי ואני כן מוקפת בהמון אנשים אני הבן אדם הכי חברותי שיש ואני מכירה אנשים כמעט בכל מקום אבל אין לי באמת את החברים האמיתיים האלה שיעזרו וירימו אותי כרגע כי באמת הרחקתי את כולם אני מעדיפה לדבר כרגע עם אנשים שהם גרים רחוק ממני או משהו כזה מאשר עם חברים קרובים שלי כי שם אני מרגישה שאני לא צריכה להתנצל על כל דבר כמו עם החברים הקרובים שלי
אנונימית