היי כולם אשמח לעזרה קצת חפרתי סליחה מראש אני באמת לא יודעת מה לעשות :/
השבוע הזה היה לי קצת "עמוס"(?) היה לי ריצה בראשון ואימון כל הגוף בשני ובשלישי והיום ריקוד (שעתיים) יצא בערך שעתיים של אימון כל יום בשבילי זה הרגיש די אינטנסיבי כי זה היה לזמן קצת יותר ארוך, על פי השעון שלי יצא ששרפתי 1000+ קלוריות כל יום, (ברוך ה לא מתלוננת) ובדרך כלל אני שורפת בסביבות ה500 אבל מחר יש לי אימון ריצה בבוקר, ואני לא יודעת אם ללכת, (הגוף שלי די תפוס) אני לא רוצה להעמיס עליו כי בדרך כלל אני יום שלישי הוא היום מנוחה שלי והאינטנסיביות של האימונים שלי היא יותר נמוכה בדרך כלל, אני ממש רוצה ללכת כי אני אוהבת את הריצות בוקר, כדאי ללכת? ולעשות אולי ריצה קצרה?