6 תשובות
שואל השאלה:
אני הייתי בדיאטה קיצונית אפשר להגיד איזה חצי שנה ועכשיו אני מרגישה שהכל הולך להיהרס לי מכל ההתקפים שהיו לי בשבוע האחרון
אני הייתי בדיאטה קיצונית אפשר להגיד איזה חצי שנה ועכשיו אני מרגישה שהכל הולך להיהרס לי מכל ההתקפים שהיו לי בשבוע האחרון
אנונימית
אם היית בדיאטה קיצונית ברור שתירצי לאכול.
אם זה לא בריא לך, אל. תאכלי כמה שבא לך וכמה שעושה לך טוב
אם זה לא בריא לך, אל. תאכלי כמה שבא לך וכמה שעושה לך טוב
אותה סיטואציה עליתי גם זה קשה :(
רק לא מפרידה
רק לא מפרידה
אנונימית
היי
מה שלומך?
מה שלומך?
יפה שלי תעשי ספורט במקום זה לא ככ נורא
אין דבר כזה חייבת להקיא, זה לא דבר שאת צריכה לעשות. במקום תתאמני והיום היה צ'יט ומעכשיו תאכלי יותר טוב
אגב, זה לא ככ אפשרי לעלות עד כדי כך ביום. את בטוחה שאין בעיה במשקל?
אין דבר כזה חייבת להקיא, זה לא דבר שאת צריכה לעשות. במקום תתאמני והיום היה צ'יט ומעכשיו תאכלי יותר טוב
אגב, זה לא ככ אפשרי לעלות עד כדי כך ביום. את בטוחה שאין בעיה במשקל?
דבר ראשון אין פה שאלה אבל תודה שכתבת את זה כי זה הגיע עכשיו אליי ואני יכולה להגיד לך
*אל תעשי את זה*
את רק תגיעי לבית חולים ואז תצטרכי המון זמן לנסות לחזור לעצמך וזה סיוט הדבר הזה אני מבקשת ממך את יפה כמו שאת ואם בא לך להרזות יש דרכים בריאות שעובדות מצוין אין מה לעשות צריך לעבוד בשביל לקבל תוצאות
*אל תעשי את זה*
את רק תגיעי לבית חולים ואז תצטרכי המון זמן לנסות לחזור לעצמך וזה סיוט הדבר הזה אני מבקשת ממך את יפה כמו שאת ואם בא לך להרזות יש דרכים בריאות שעובדות מצוין אין מה לעשות צריך לעבוד בשביל לקבל תוצאות
אנונימית
באותו הנושא: