5 תשובות
תשתי הרבה מים, ואין מה לעשות תצטרכי להקיא את זה כנראה בסופו של דבר
שואל השאלה:
איך מקיאים?? אני לא מקיאה בחיים כי אני מפחדת מזה אז אני לא יודעת
איך מקיאים?? אני לא מקיאה בחיים כי אני מפחדת מזה אז אני לא יודעת
אנונימית
אפשר לדחוף אצבעות לפה אבל לי אישית זה קשה, אז פשוט תחכי שיבוא הריפלקס הקאה, שימי דלי ליד המיטה.
לימון
לא צריך להקיא בכח
תשתי מעט מים ואם הגוף ירגיש שיש צורך להקיא הריפלקס יגיע ואל תעצרי אותו, להקיא זה טוב זה מנקה את הקיבה
אל תשכבי עדיין אלה תשבי תנוחי
תשתי מעט מים ואם הגוף ירגיש שיש צורך להקיא הריפלקס יגיע ואל תעצרי אותו, להקיא זה טוב זה מנקה את הקיבה
אל תשכבי עדיין אלה תשבי תנוחי
באותו הנושא: