5 תשובות
זה לא רק בנות
זה אקט שנובע מתוך כמה סיבות
ביניהן הצורך לפרוק רגשות חזקים שאתה לא מצליח להתמודד איתם - על עצמך, הצורך להרגיש משהו - כשאתה מרגיש ריקנות, הצורך לראות דם נוזל ממך כדי להבין שאתה חי, יש אנשים עם אובססיה לדם, יש כאלה שעושים את זה כעונש עצמי, יש כאלה מתוך אובדנות.
זה הרבה מעבר לרק תשומת לב
וכן יש בזה גם אלמנט של תשומת לב לפעמים, של קריאה לעזרה. כשאתה רואה מישהו עם חתכים על הידיים אתה אוטומטית תבין שהוא במצוקה ותנסה לעזור לו. הרבה פעמים כשבנאדם חותך את עצמו במקומות גלויים כמו בידיים, זה התת מודע שלו מנסה לקרוא לעזרה מאחרים.
זה אקט שנובע מתוך כמה סיבות
ביניהן הצורך לפרוק רגשות חזקים שאתה לא מצליח להתמודד איתם - על עצמך, הצורך להרגיש משהו - כשאתה מרגיש ריקנות, הצורך לראות דם נוזל ממך כדי להבין שאתה חי, יש אנשים עם אובססיה לדם, יש כאלה שעושים את זה כעונש עצמי, יש כאלה מתוך אובדנות.
זה הרבה מעבר לרק תשומת לב
וכן יש בזה גם אלמנט של תשומת לב לפעמים, של קריאה לעזרה. כשאתה רואה מישהו עם חתכים על הידיים אתה אוטומטית תבין שהוא במצוקה ותנסה לעזור לו. הרבה פעמים כשבנאדם חותך את עצמו במקומות גלויים כמו בידיים, זה התת מודע שלו מנסה לקרוא לעזרה מאחרים.
זה לא טוב
1. זה לא רק בנות
2. מלא עושים את זה בשביל להוציא את הכאב שהם מרגישים. ובמקום לדבר על זה הם מוציאים בזה שהם מכאיבים לעצמם...
2. מלא עושים את זה בשביל להוציא את הכאב שהם מרגישים. ובמקום לדבר על זה הם מוציאים בזה שהם מכאיבים לעצמם...
ההורים לא מספיק נוקשים איתן והן חושבות שככה יקבלו צומת לב
תסכול
בדידות
דימוי עצמי מרוסק
רגשי אשמה
תיעוב עצמי
קשיים חברתיים
אלה הדברים העיקריים שבגללם ילדים וילדות חותכים.
זה נורא ואיום
ההורים לרוב לא מודעים.
בדידות
דימוי עצמי מרוסק
רגשי אשמה
תיעוב עצמי
קשיים חברתיים
אלה הדברים העיקריים שבגללם ילדים וילדות חותכים.
זה נורא ואיום
ההורים לרוב לא מודעים.
באותו הנושא: