10 תשובות
לא
לא, הייתי נשארת לתמוך לעזור ולאהוב.
בתור אחת שעברה את זה בעצמה לא הייתי מסוגלת להתמודד עם זה
אנונימית
תלוי מה הרמה של זה והאם הם מוכנים לעבוד על עצמם כדי לצאת מהמצב הזה
יכול להיות, אם הייתי רואה שהאובדנות שלו משפיעה עלי אז בוודאות כן
לא
זה לא אשמתם וזה יעבור להם אם תתני מלא אהבה ותמיכה
זה לא אשמתם וזה יעבור להם אם תתני מלא אהבה ותמיכה
לא. אתה שם אתה נשער לעזור מה שיכול כמה שיכול עג הסוף שהתפקיד שלך לדאוג שיהיה טוב כמה שאתה מסוגל רק(וכן עוד סיבה לא להיות בזוגיות אם אתה עוד לא בשלב שאתה יכול לספק את הסחורה במקרה הזה
אנונימי
לא, הייתי נשארת לעזור לו ברגעים הכי קשים שלו ולהוציא אותו מזה.
תלוי בכמה זמן אנחנו ביחד, טיב הקשר וכמה זמן האפיזודה הזו נמשכת.. או אם זה כרוני אז עד כמה מצליחה להיות הפרדה בין זה לבין הקשר שלנו וביני.
זה דבר קשה מאוד להיות בקשר קרוב עם מישהו כזה. מאוד.
זה דבר קשה מאוד להיות בקשר קרוב עם מישהו כזה. מאוד.
זה תלוי באמת
אני מוכנה להיות שם ולנסות לעזור
אבל אם זה ברמה קיצונית ולוקח לי יותר מידיי אנרגיות זה יהיה קשה
זה תלוי
אני מוכנה להיות שם ולנסות לעזור
אבל אם זה ברמה קיצונית ולוקח לי יותר מידיי אנרגיות זה יהיה קשה
זה תלוי
באותו הנושא: