14 תשובות
לבנות? כוסית :(
אם היא/הוא עומד/ת ליד משהו מכוער אז תגיד/י "וואו את נראית פצץ, לידו"
"הלוואי שהיה לי תביטחון שלך להעלות דבר כזה"
(זה יכול לבוא גם כמחמאה אבל ברוב הפעמים זה די מעליב)
"אני מעריצה את זה שאת גורמת לגברים להתאהב באופי שלך"
אנונימית
"עשית גלואו אפ *רצח*"
זה מחמיא ממש, אבל זה גם קצת מעליב כי זה כאילו, מה הייתי עד כדי כך מכוערת?
וואו המחמאה הכי פוגעת זה כל משפט עם "בשביל"... זה כזה: "אתה ממש נדיב בשביל תימני" או "את ממש שקטה בשביל אישה"
"זה... מיוחד"
או שונה. אני שונאת שאומרים שונה.
איזה יפה *נהיית* חחח
אנונימית
שבהתחלה היית שמנה..
אבל זה טוב, כי כאילו אומרים לך עכשיו את נראית יותר טוב. (לא שתמיד רזה זה יותר יפה, פשוט בהקשר הזה אני מניחה שכן)
כי כאילו הייתי שמן לפני כזה
רזית
אני לא מבינה מה מעליב ברזית
"וואו יחסית ל... את ממש ...."