8 תשובות
זה לא נכון אחי
כן אני חושב שזה נכון
חד משמעית
אנונימית
גם אני חושבת
אבל אי אפשר להיות בטוחים
אחוז ההתאבדות אצל גברים יותר גבוה מנשים
אנונימי
אחוז הדיכאון בגברים יותר גבוה ואחוז ההתאבדות אצל גברים עדיין יותר גבוה. מה שאומר שכיביכול גברים עושים יותר פגיעה עצמית. הדבר היחיד ששונה זה שגברים לא מפרסמים ולא מנסים לקבל צומי את זה כי הם מעדיפים לשמור את זה לעצמם
אני מסכים אבל אני בטוח שגם אחוז ההתאבדיות הוא בגיל מבוגר, קל לנו לחשוב שיותר בנות עושות את זה כי בנות בגיל נוער יותר "בוגרות" (בולשיט) והן גם מפרסמות את זה בזמן שגברים בגיל הזה לא נוטים ליפול לדברים האלו