6 תשובות
להמשיך להתאמן ולדעת שאתה בדרך הנכונה ואתה גודל כמו שצריך
להגיד שתקנה יותר טונה כי את הולכת לפוצץ את השרירים שלךך לס גוו
להתעלם
להתעלם
תעשי מה שאת אוהבת
ואם את אוהבת את זה אז תמשיכי להתאמן זה נטו החלטה שלך
תעשי מה שאת אוהבת
ואם את אוהבת את זה אז תמשיכי להתאמן זה נטו החלטה שלך
עזבי את אמא שלך
את אוהבת את השרירים שלך? את שמחה עם איך שאת נראית? זה הכי הכי חשוב
הביקורת של אמא שלך לא מעניינת עם כל הכבוד שלי לאמא שלך (:
את אוהבת את השרירים שלך? את שמחה עם איך שאת נראית? זה הכי הכי חשוב
הביקורת של אמא שלך לא מעניינת עם כל הכבוד שלי לאמא שלך (:
לעשות lock in ולעשות עוד אימוני כוח !! שתהיי הכי שרירית בעיר ;)
לפחות זה מה שאני הייתי עושה..הייתי לוקחת את זה כמחמאה כי זה אומר שרואים את ההשקעה, גם אני מרימה ^-^
לפחות זה מה שאני הייתי עושה..הייתי לוקחת את זה כמחמאה כי זה אומר שרואים את ההשקעה, גם אני מרימה ^-^
באותו הנושא: