7 תשובות
שואל השאלה:
השמנה
אנונימית
להגיד לעצמך שלאכול זה הדבר הכי אנושי שיש...
את בעצמך יודעת שאם מישהי אחרת היתה אוכלת בדיוק מה שאכלת היית אומרת לה לבריאות ולא היית חושבת שזה דבר רע.

הבעיה שאנחנו ביקורתיים כלפי עצמנו וברור שמה שעשינו זה "לא טוב"
אבל אל תשכחי שכל זה מושפע מסטיגמות וכל מיני השפעה חברתית שיש היום שהיא ממש לא נכונה ולא המציאות!!!

אם תרצי אני אשמח לעזור לך בפרטי:)
שואל השאלה:
ממש תודה אמלה לא מובן מעליו
אנונימית
בכיףף
כל פעם שיש לך אשמה על עצמך תנסי לראות את אותו מקרה במישהי אחרת
האם גם עליה היית נותנת אשמה?

ואני חייב לומר לך שאני מכיר לא מעט שבאו מהמקום הזה
ועם קצת עבודה וקצת להילחם בסוף מנצחים את זה!!!
מה שחשוב שאל תשברי
את צריכה לדאוג לעצמך... לדאוג לנפש שלך!
תלחמי עד שתצלחי להחזיר לעצמך את הביטחון העצמי!
שואל השאלה:
תודהה רבהה
אנונימית
לישון
הכל טוב אל תרגישי רעה אם עצמך ומבינה אותך כלכך אבל הכל טוב כולם אוכלים וזה אנושי ונורמלי ואני גם אכלתי היום הרבה וזה סבבה בעייני תאכלי כמה שבאלך העיקר את נהנת מזה