התחברות
הרשמה
אכלתי מלא אבל מלא ברמה לא נורמלית ואני מרגישה רע עכשיו
מה לעשןת בשביל לשרוף את הקלוריות האלה?
אכלתי בסביבות ה1500 קלוריות עכשיו
*חוץ מספורט*
אני לא יכולה לזוז
27 בדצמבר 2020, 16:36
אוכל
מתכונים
בחילות
ערך קלורי
הקאות
תשובה אחת
אל תאכלי ואל תשתי בחצי שעה הקרובה שירד הלחץ בבטן שלך, ותעשי הליכה קלילה זה יקל עלייך
אנונימי
באותו הנושא:
לא אכלתי מיום רביעי בערב....אני לא מרגישה רעבה בכלל זה נורמלי?
אני אכלתי מלא מלא שוקולד, ברמות הכי מוגזמות שאפשר לחשוב, ואני מרגישה שכדאי לי להקיא..
לא אכלתי כבר 40 שעות ואני לא רעב, זה נורמלי?
אני בן 20, זה נורמלי שאני מרגיש שהאתר ברמה נמוכה בשבילי?
אם אכלתי עכשיו אגוזים ואני אלרגית ברמה של מוות זה אומר שאני מתה עכשיו?
שנאה עצמית ברמה לא נורמלית
אכלתי מלא שוגי ברמה שאני מרגישה שאני עומדת להקיא ואני לא מקיאה וההרגשה הזאת מציקה לי
קיבלתי את המשקפיים הראשונות שלי עכשיו ואני מרגישה קצת כאב ראש כזה וחוסר התרגלות, זה נורמלי?
אני אכלתי מלא היום ואני מרגיש שמן בקטע לא נורמלי.
אני מרגיש שאני מושך ברמה פסיכית ואני מרגיש קצת לא רגוע בגלל זה
לא אכלתי כלום מהבוקר ואני בכלל לא רעב זה נורמלי?