7 תשובות
כבר כתבת לו זהו מה יש עוד לעשות, כואב ויעבור
תנתקי קשר
אם ההורים שלך לא אוהבים אותו כנראה יש סיבה טובה מאוד ואת עיוורת אליה כי את מאוהבת
אם ההורים שלך לא אוהבים אותו כנראה יש סיבה טובה מאוד ואת עיוורת אליה כי את מאוהבת
מה אפשר לעשות כבר כתבת לו ותכלס ההורים גם יודעים מה הם אומרים
אין דרך קלה לשבור לב. את יכולה לחכות ל18, אבל הורים לא יותר חשובים? תמצאי לך אחד אחר.
זה הגיוני אפשר להבין את ההורים שלך הם מגוננים עלייך אני מבין אותם ממש.
עם כל זאת את אמורה להבין בעצמך מה טוב לך ושתביני שיבוא עוד אחד שיכבוש לך את הלב ותאהבי אפילו יותר.
אני חושב שאת צריכה במקרה כזה ללכת אחרי הלב והמוח יחד ולחשוב אם באמת טוב לך להמשיך איתו ואם באמת זה יעבוד במכלול כל הדברים כי אם לא כמו שאת אומרת שיש חסרונות שכנראה מפריעים לך אחרת לא היית כותבת אותם, אז תנתקי את הקשר כמה שיותר מוקדם, ושתמיד תישאר לך תקווה ולב פתוח לעוד אהבות
עם כל זאת את אמורה להבין בעצמך מה טוב לך ושתביני שיבוא עוד אחד שיכבוש לך את הלב ותאהבי אפילו יותר.
אני חושב שאת צריכה במקרה כזה ללכת אחרי הלב והמוח יחד ולחשוב אם באמת טוב לך להמשיך איתו ואם באמת זה יעבוד במכלול כל הדברים כי אם לא כמו שאת אומרת שיש חסרונות שכנראה מפריעים לך אחרת לא היית כותבת אותם, אז תנתקי את הקשר כמה שיותר מוקדם, ושתמיד תישאר לך תקווה ולב פתוח לעוד אהבות
ודרך אגב טיפ קטן לא מתאהבים בשבוע
תכתבי לו שזה לא קשור אלייך ושזה בגלל ההורים שלך ותנסי לשכנע את ההורים שלך תגידי להם שהוא ישתנה והוא כבר לא כזה
באותו הנושא: