3 תשובות
איזה חרא! ת
דחוף תמצאי חברות חדשות אם היה להן אכפת הם היו עושות הכל בשבילך, אגב מזל טוב
דבר ראשון והכי חשוב זה שאת בשום פנים ואופן לא צריכה להתחנן. זה ממש דפוק אם את צריכה להתחנן כנראה הן ממש לא שוות אותך. אבל אולי תבדקי אם יש כאלה שלא יכולות באמת זה יכול לקרות, אבל שלא ימציאו לך תירוצים מפה ועד שם, אם את רואה שזה בגדר התירוץ כבר את מפסיקה לבקש אומרת טוב שלום וביי והולכת לחגוג עם החברה המהממת שאישרה הגעה ותאמיני לי לפעמים הכי כיף זה לשבת באיזושהיא מסעדה ולחגוג עם חברה טובה :)
באותו הנושא: