2 תשובות
כע, מי היא חושבת שהיא!?!?
את בעצמך תעשי רק דברים טובים. אל תחזירי לה יחס מגעיל.
אבל יש לך מספיק חברות את לא צריכה אותה, ואם היא לא רוצה אותך, הפסד שלה
ותכלס הכי טוב לדבר איתה דוגרי ולשים דברים על השולחן.. להגיד לה שנפגעת וגם לשמוע אותה
אבל יש לך מספיק חברות את לא צריכה אותה, ואם היא לא רוצה אותך, הפסד שלה
ותכלס הכי טוב לדבר איתה דוגרי ולשים דברים על השולחן.. להגיד לה שנפגעת וגם לשמוע אותה
אנונימית