יש איזה ידיד שפעם היינו בקשר ממש טוב והייתה תקופה שאמרו לי שהוא מאוהב בי ובשלב מסויים הרגשתי ככה טיפה אבל לא הייתי בטוחה אם זה נכון, ובכיפור שנה שעברה היינו כזה ביחד בבית שלו לבד כי העברנו את הזמן עד ששאר החברים יגיעו (אנחנו היחידים שצצמים) שזה כמה שעות שהיינו לבד רק שנינו והוא הרגיש איתי ממש בנוח וגם אני מאז עברו חודשים והיום אנחנו בקשר פחות טוב כאילו קשר לא וואו אנחנו פשוט פחות נפגשנו בחודשים האחרונים בקיצור השנה גם בכיפור אנחנו צמים יחד אתם חושבים שיהיה מוזר בנינו?