9 תשובות
אני צפונית ו-וואלה לא מפחדת מאף חיזבאללה.
לך במיוחד אין מה לפחד, בכל מקרה אמליץ על טיפול פסיכיאטרי, אולי יש לך פוסט טראומה
לך במיוחד אין מה לפחד, בכל מקרה אמליץ על טיפול פסיכיאטרי, אולי יש לך פוסט טראומה
שואל השאלה:
מה זה לך במיוחד אין ממה לפחד
מה זה משנה איפה אני גר זה אומר שאסור לי לפחד ?
וממש לא בכזו קלות מאבחנים פוסט טראומה זה נראלך משהו לגיטימי לרשום. בכזו קלות דעת
מה זה לך במיוחד אין ממה לפחד
מה זה משנה איפה אני גר זה אומר שאסור לי לפחד ?
וממש לא בכזו קלות מאבחנים פוסט טראומה זה נראלך משהו לגיטימי לרשום. בכזו קלות דעת
אנונימי
תשמע אל תפחד יש מי ששומר עלינו צהל למטה ובורא עולם מעלינו יהיה בסדר אין דבר יותר חזק מבורא עולם אל תתן מקום לפחד אם תתן מקום יהיה לזה לאן לחזור
שואל השאלה:
די זה לא קשור זה עדיין מפחיד כל הסיטואציה כל החוסר וודאות
מלחיץ גם כשיש אזעקות וגם כשאין כלום רק דואגים על הזמן ודרוכים אני לא יכול יותר אני שבוע לא ישן כמו שצריך
די זה לא קשור זה עדיין מפחיד כל הסיטואציה כל החוסר וודאות
מלחיץ גם כשיש אזעקות וגם כשאין כלום רק דואגים על הזמן ודרוכים אני לא יכול יותר אני שבוע לא ישן כמו שצריך
אנונימי
אני בול כמוך אני לא ישנה כל הלילות
ואין קשר לטיפול פסיכאטרי מי עכשיו יצא מהבית לטיפול וישלם 400 שח לשעה
יש לך פוסט טראומה אבל בכללי אין לך מה לפחד כמובן שזה מפחיד ומלחיץ אבל תדע שצהל שומר עלייך וזהו סך הכל
שואל השאלה:
ילדה בת 14 לא יכולה להיות בן אדם שמאבחן למישהו אחר פוסט טראומה מצטער להודיע לך
ילדה בת 14 לא יכולה להיות בן אדם שמאבחן למישהו אחר פוסט טראומה מצטער להודיע לך
אנונימי
טוב תירגע אז לך לאבחון אבל ככה נראה
באותו הנושא: