7 תשובות
שואל השאלה:
איך אני אמור לעודד אותו/להבין אותו/ כל דבר
איך אני אמור לעודד אותו/להבין אותו/ כל דבר
אנונימי
דרך הטלפון זה מזה קשה.. כמעט בלתי אפשרי בהתקף עצמו אבל לנסות לכתוב לו כזה שזה יעבור לנסות לנשום עמוק להתרכז במשהו אחר לרגע
בכללי הייתי אומרת לשאול מה מדאיג אותו אם הוא מקבל עזרה בנושא או משהו אבל לא בזמן ההתקף עצמו
בכללי הייתי אומרת לשאול מה מדאיג אותו אם הוא מקבל עזרה בנושא או משהו אבל לא בזמן ההתקף עצמו
שואל השאלה:
הוא עלה לישון עכשיו הוא אמר שהוא עוזב את הטלפון ובאמת הוא התנתק אבל בלי לרשום לו משהו להיות חבר טוב אבל אין לי מושג מה
הוא עלה לישון עכשיו הוא אמר שהוא עוזב את הטלפון ובאמת הוא התנתק אבל בלי לרשום לו משהו להיות חבר טוב אבל אין לי מושג מה
אנונימי
לדעתי תתקשר אליו, אם אתה לא יכול אז בווצאפ -
תרגיע אותו. תגיד לו לשתות כוס מים, לנשום עמוק ולספור עד עשר ותגיד לו שהוא לא לבד ושאתה איתו. תהיה איתו זה לא פשוט.
תרגיע אותו. תגיד לו לשתות כוס מים, לנשום עמוק ולספור עד עשר ותגיד לו שהוא לא לבד ושאתה איתו. תהיה איתו זה לא פשוט.
אם יש לך אפשרות ללכת אליו תלך זה עוזר שיש איתך מישהו
אם לא לנסו לדבר בטלפון תבקש ממנו להזביר מה קורה מה הוא עושה כרגע על מה הוא חושב אם באלו לצאת מהבית שתלכו לאנשהו אפילו סתם לגינה
אם לא לנסו לדבר בטלפון תבקש ממנו להזביר מה קורה מה הוא עושה כרגע על מה הוא חושב אם באלו לצאת מהבית שתלכו לאנשהו אפילו סתם לגינה
שואל השאלה:
זה קרה לו כבר כמה פעמים וקיצר בא לי לרשום לו משהו סתם כזה בקטנה לא עכשיו להפוך לפסיכולוג כי באמת שאין לי מושג איך סתם כזה להיות חמוד איתו
זה קרה לו כבר כמה פעמים וקיצר בא לי לרשום לו משהו סתם כזה בקטנה לא עכשיו להפוך לפסיכולוג כי באמת שאין לי מושג איך סתם כזה להיות חמוד איתו
אנונימי
קשה להיות במצב הזה בטלפון לקרוא הודעות או משהו, או שתחכה איזה דקה תן לו להירגע ואז תתקשר אליו או שתדבר איתו אחר כך
תלוי, אתה מכיר אותו יותר ויודע מה הוא מעדיף אני נגיד לא הייתי רוצה שידברו איתי באמצע דבר כזה ויתנו לי להירגע לבד אבל כל אחד ומה שעוזר לו
לגבי מה שכתבת- תכתוב לו הודעה אז עוד איזה דקה כזה של "הי אני אולי לא הכי מומחה בנושא או משהו אבל אני מקווה שאתה בסדר ואם אתה צריך משהו אני כאן בשבילך "
תלוי, אתה מכיר אותו יותר ויודע מה הוא מעדיף אני נגיד לא הייתי רוצה שידברו איתי באמצע דבר כזה ויתנו לי להירגע לבד אבל כל אחד ומה שעוזר לו
לגבי מה שכתבת- תכתוב לו הודעה אז עוד איזה דקה כזה של "הי אני אולי לא הכי מומחה בנושא או משהו אבל אני מקווה שאתה בסדר ואם אתה צריך משהו אני כאן בשבילך "
באותו הנושא: