10 תשובות
כתוב בתגיות "מלחמה" נועה
איפה את חיה מה קרה^^
אממ לא
אממ לא
אנונימי
כן ישנתי קצת
אנונימית
כן
אנונימית
מה קרה?
לא
קצת מפחיד אבל אין לך באמת מה לעשות אהובה
אני בתכלס קמתי עכשיו כי יש אור יום....
אמאלה תנשמו לא שמתי לב לתגיות תפסיקו להיות כאלה דרמתיים
גם אני ישנתי גרוע האמת שלא הייתי בחרדה אבל היה לי קשה לקום אחרי זה בבוקר
אנונימי
באותו הנושא: