19 תשובות
ישנתי בבית
בבית
בית
אצל דודה שלי
בסלון רואה טלוויזיה.
בבריכה יצאתי לשחייה קטנה
שואל השאלה:
תאמרו מיקום
תאמרו מיקום
הסתובבתי עם חברים וחזרתי מאוחר מאוד אז הייתי ערה באזעקות
בחופשה ויום לפני היינו במטוחה עח הגבול של לבנון
בבית ערה כל הלילה
בחול
בבית במיטה ישנתי שמעתי את האזעקות והמשכתי לישון (חכם שלי אני יודעת)
איך שקמתי הייתה עוד אזעקה ואז הלכתי לממ"ד
והייתי אמורה לטוס עם המשפחה ב8 באוקטובר וזהו בערך
איך שקמתי הייתה עוד אזעקה ואז הלכתי לממ"ד
והייתי אמורה לטוס עם המשפחה ב8 באוקטובר וזהו בערך
בלימן
אנונימית
בבית כנסת
בבית, ישנתי
בבית בעוטף הייתי אמורה ללכת לחברה שגרה בנחל בעוז...
ואיי אז ככה, אני חזרתי מחול באחת בלילה של השביעי באוקטובר ואז הייתה אזעקה
שואל השאלה:
ג אנונימי, את ניצולת העוטף?
ג אנונימי, את ניצולת העוטף?
הייתי אצל סבא וסבתא שלי בירושלים
אנונימי
באותו הנושא: