16 תשובות
בבית ישנתי
בדרך לתחרות ואז עשינו פרסה מהתחרות
ישנתי בבית
ולמה זה קרה
במיטה
^את הכל עוד נדע
בערב של ה6 באוקטובר הייתי במסעדה עם אמא שלי ואחותי, בבוקר של ה7 לאוקטובר הייתי בבית והאזעקה העירה אותי לא הבנתי כלום פשוט הערתי את אחותי ורצנו למקלט והייתי ממש בלחץ כי אמא שלי גם לא הייתה בבית בכלל
בשביעי לאוקטובר, בבוקר, הייתי בקמפינג עם אבא שלי, אימא שלי התקשרה ואמרה לנו שקורה משהו ושצריך לחזור הביתה.
בדרך הביתה הרדיו במכונית דלק וכל איזה 2 דקות חמאס עלה על השידור, כנראה....
אני גרה בכפר עזה,
ב6 לאוקטובר הייתי בבית משועממת כרגיל הלכתי לישון אצל חברה ואז הגיע ה7 באוקטובר... חברה שלי גרה בקיבוץ שלא הגיעו אליו מחבלים,
אחים שלי ואמא היו במרכז אצל סבתא
ואבא שלי היה בבית (שבכפר עזה),
במזל ניצלתי וגם אמא שלי ואחים שלי
הבית שלי נשרף אנשים שאני אוהבת כבר לא בחיים,
אבל לדעתי זה נס כי איך דווקא ביום הזה לא הייתי בבית? שמירה מלעמלה
בהקפות בבית כנסת ובהכנה לשבת שמחת תורה
הייתי עם חברים קרוב לגבול בצפון [אני גם גר ממש ממש קרוב אליו, אני גר 1.8 מהגבול והייתי באותו זמן בערך במרחק של 900 מטר].
מזל שחיזבאללה לא הצטרפו לחמאס
הייתי בבית קידוש, כרגיל וב7.10 אני גר במרכז בירושלים ואפילו שזה לרוב לא קורה היה יחסית הרבה טילים על ירושלים, אני זוכר שבדיוק אבא שלי יצא לריצה היינו בטוחים זה רק עוד סבב אבל אז אתה רואה תיעודיים ויש חוסר אונים מוחלט, ואתה שומע קולות תופת ולא מבין מה קורה, שמעתי כבר במקלט שיש מחבלים באשקלון, ובכל העוטף ועל מצנחים, וחשבו כבר על ההופעה של ברונו מארס בערב וניסו להקליל את זה לפחות כי אף אחד לא יודע מה הולך וראינו את אחד הסרטונים לדעתי הראשונים של ה7.10 שזה עם הטויוטה והמיבלים ליד בתים בשדרות ואז מתחיל להתבהר התמונה וזה שעות שעוברות כמו נצח, והאי וודאות פשוט הורג, בהתחלה אמרו יש 20 הרוגים ואז 50 ואז 100 ואז 150 ואז 200 וכו בלילה הלכתי לישון זה כבר היה אלף בבוקר קמתי נוספו עוד 400 וזה עוד בלי לדעת כלום על החטופים, ויש עוד תיעודיים ועוד תיעודים ועוד לא מתחילים בכלל לעכל את הסיטואציה ומה שנותר לעשות זה רק לתפוס את הראש, שום פוליטיקאי לא מצהיר כלום לא מדבר, אני עכשיו גם נזכרתי שהיה את הסרטון של ילד הישראלי בעזה שילדים בעזה מתעללים בו והוא קורא לאמא שלו ואז אמרו שזה לא נכון או לא זוכר כבר מה היה, ואת זה אני זוכר שגרם לאמא שלי להתפרק, כל החודש הראשון כבר כמעט הדחקתי ועכשיו זה גם הזכיר לי את ההרגשה גם כמה ימים לפני יצא לי לחשוב על זה שבתכלס עם כל האזרחים בעזה פשוט יצאו על הגדר ויקפצו עליה מה נוכל לעשות לירות בכולם? 2.1 מיליון אזרחים? הם טכנית יכולים להצליח להתאבד על הגדר
שואל השאלה:
וואו ברלה לייב מצמרר לשמוע, ומשתתפת בצערך!!
שלא תדעו עוד צער באמת, השגיחו עליכם מלעמלה ❤
אנונימית