10 תשובות
בבית
וויב של פנינה רוזנבלום
הייתי בבית
הייתי בבית
במסיבה
בבסיס
אנונימית
שואל השאלה:
בנובה?
בנובה?
אנונימית
אצל סבתא בחג והתעוררתי מאזעקה ב 8 בבוקר
נופ מסיבה אחרת אבל אני מכיר אנשים שהיו בנובה
הייתי בבית חולים אחרי לידה
ילדתי יומיים לפני
ילדתי יומיים לפני
אנונימית
בדיוק חזרתי מלונדון וגמור מעייפות.
אנונימי
אזור קצא"א, זיקים, המכשול הימי (ודרומית אליו)
אנונימי
באותו הנושא: