22 תשובות
בבית
29
ישנתי בבית
בבית בכיתי כי יומיים אחרי היה אמור להיות לי מבחן במתמטיקה
בבית ובערב בעבודה
אצל חברה שלי
אנונימי
בבית
בבית
ההורים שלי היו בצפון
במיטה
בממד ישנתי
בבית בקיבוץ
הייתי בבית ויצא במזל שהייתי בבית.

הייתי אמור לנסוע עם המשפחה שלי לטיול לעכו. תכננו לצאת ב-8:00. אם היינו יוצאים בשעה מוקדמת יותר (לדוגמה: 6:00) אז האזעקות היו תופסות אותנו באיילון, והיינו נתקעים באיילון במשך חצי שעה מרוב האזעקות (פלוס טראומה לכל המשפחה).

בקיצור: הייתי אמור לנסוע לעכו עם המשפחה ואם היינו מתכננים לצאת שעתיים מוקדם יותר אז האזעקות היו תופסות אותנו באיילון.
אנונימי
בבית שלי
בבוקר בבית ואז בצבא
בבית שלי
thv
בבית, שבוע אחר כך ברחתי לפולין
ולמה זה קרה? את הכל עוד נדע.
סורי הייתי חייבת
בבית