12 תשובות
בבית
בבית
ישנתי בבית
איפה אני יכול להיות בשעה 6 בשבת בבוקר
איפה אני יכול להיות בשעה 6 בשבת בבוקר
אצל סבא וסבתא שלי ואחרי זה הגעתי הביתה בשלום תודה לאל
בממד
בחדר שלי בממד עם כל המשפחה
אנונימית
במדא
אנונימית
בבית וערב לפני (ב6 לאוקטובר) הייתי בשישי אצל המשפחה שלי בשדרות.
בבית, אני לא אשכח את הבוקר הזה שאני ישנה ואמא שלי נכנסת אומרת "קומי יש אזעקות"
בשמים תוהה למה בראתי את העולם הזה
בבית ולילה לפני היה לי כאב בטן מלחץ כאילו משהו הולך לקרות הייתה לי הרגשה פיזית ממש ממש מפחידה הייתי ערה כל הלילה נרדמתי עשר דקות לפני מה שקרה.
בבית
באותו הנושא: