5 תשובות
את יכולה לבדוק בגוגל ממש יתנו לך כמה אנשים מתו אבל למה צריך לדעת טיפה מתו יותר כאילו זה תחרות..
בתאומים
שואל השאלה:
^^^^
אני בן
^^^^
אני בן
באסון התאומים לדעתי בשביעי לאוקטובר מתו 1,400 בערך ובאסון התאומים מתו בערך 2000-3000 אבל אני לא בטוח אבל אי אפשר גם להשוות בין הדרכים שהם נרצחו כי השביעי לאוקטובר הרבה יותר אכזרי
אסון התאומים, באסון התאומים מתו כמעט 3000 אנשים, ב7.10 מתו בערך 1400 אנשים.
באותו הנושא: