13 תשובות
לא קיים grow up
איתנו
אנונימי
אולי די לשאול איפה אלוהים היה בשואה וב7.10?
איתנו מוות הוא חד פעמי חיים הם נצחים בלי קשר מה שקרה זה הייתה ההתחלה למלחמה בין הטוב לרע לזמן שלכם להתעורר לאמת ששולטים בנו
הוא היה איתנו פשוט אנחנו חטאנו!
כל מה שקורה בהווה ויקרה בעתיד כבר קרה בעבר בתורה!!
אנחנו משלמים על חטאינו!
אני לא אומרת שאני שמחה שזה קרה או שזה טוב או שזה מגיע לנו אבל זאת דעתי!
שאלוקים תמיד איתנו, הוא פשוט העניש אותנו..
לא היה
^^עונש קצת כבד וילדותי בשביל עבירה על חוקים שהוא המציא, לא?

בכל אופן, השאלה קצת חפורה.
אנונימי
שואל השאלה:
סתם רציתי להגיע לחמות
אנונימי
שואל השאלה:
סתם רציתי חמות אני לא מאמין באלוהים בכלל
אנונימי
^אולי המטרה שלך הייתה להגיע לחמות, אבל זה יכול להגיע לדיון די מעניין.
אנונימי
תאמין לי, הדיון לא מעניין בכלל.
יביאו את אותן התשובות:
"חשבונות שמיים"/"עונש"/"בלי רע אין טוב"/"רצון חופשי"

זה כבר חסר כל פואנטה.
הוא היה בכפר עזה, נחל עוז, בארי, נובה, רצועת עזה ובכל מקום אחר בכולם או ביקום. כרגיל.