6 תשובות
ממש פירטת הכל בתאבון לבריאות
אני מאמינה בשקר שאי אפשר להשמין כשאת במחזור
פשוט כי זה משאיר אותי שמחה
וזה לא נראה כזה הרבה, זה נראה שאת סופרת קלוריות וחושבת על זה יותר מדי שזה לא טוב, יש מצב שאת גם צריכה את האוכל כדי לגבוה ולכן את רעבה...
פשוט כי זה משאיר אותי שמחה
וזה לא נראה כזה הרבה, זה נראה שאת סופרת קלוריות וחושבת על זה יותר מדי שזה לא טוב, יש מצב שאת גם צריכה את האוכל כדי לגבוה ולכן את רעבה...
אנונימית
שמעי זה ממש בסדר, הורמונים וזה וגם בכללי שתדעי בלי קשר למחזור, יש ימים שמרגישים בהם יותר רעבים, גם אם זאת תחושה יותר רגשית מפיזית זה בסדר לאכול הרבה לפעמים!!! אל תדאגי
היי הכל טוב, זה לגיטימי לגמרי את לא צריכה להרגיש רע על זה 3>
וואי זה נשמע שאכלת דברים טעימים היום. הלוואי עלי . מחר אני אוכל הרבה
אנונימית
זה בסדר לפני מחזור מותר הכל
בלי רגשות אשמה
בלי רגשות אשמה
באותו הנושא: