9 תשובות
הגיוני
שואל השאלה:
קמתי ב7 בערב איך עדיין באלי לישון?
קמתי ב7 בערב איך עדיין באלי לישון?
אנונימית
אני קראתי את זה גם באלי גם לאכול
גם עכשיו השעה אחת בלילה הגיוני שאת עייפה/:
שואל השאלה:
הלכתי להכין פנקייק ולישון
הלכתי להכין פנקייק ולישון
אנונימית
ברור תאכלי תישני תכאבי הכל מותר שאת במחזור
שואל השאלה:
הגיוני שאני כל הזמן עייפה ורוצה לישון?
הגיוני שאני כל הזמן עייפה ורוצה לישון?
אנונימית
כי את במחזור ואת שורפת יותר קלוריות זה הגיוני תאכלי
לא יודע אבל בתיאבון
באותו הנושא: