5 תשובות
לא לאכול יותר קרמבואים.. תירגעי הכל טוב יום אחד לא יהרוג אותך אבל תנסי לשלוט בעצמך
שואל השאלה:
דיי אבל זה כלכך טעים
דיי אבל זה כלכך טעים
אנונימית
לאכול עוד
שואל השאלה:
אכלתי עכשיו גם חצי עוגת שמרים
באלי לבכות דיי דיי דיי דיי די דיי דיי דיי דיי כבר פשוט דיי למה לעודד אותי להמשיך?? למה?? אני מסבירה לכם שאני במשבר למה להמשיך לאכול למה
אכלתי עכשיו גם חצי עוגת שמרים
באלי לבכות דיי דיי דיי דיי די דיי דיי דיי דיי כבר פשוט דיי למה לעודד אותי להמשיך?? למה?? אני מסבירה לכם שאני במשבר למה להמשיך לאכול למה
אנונימית
כולן ככה לפני מחזור זה נורמלי.
חוץ מזה , מי מסתפק בקרמבו אחד?
חוץ מזה , מי מסתפק בקרמבו אחד?
אנונימית
באותו הנושא: