15 תשובות
זה מחר בערב
הוא ממחר
זה ממחר
שואל השאלה:
אה יופי וואי נבהלתי
אה יופי וואי נבהלתי
אנונימית
הצום מתחיל ממחר
אימלא מה
אימלא נבהלתי גם מזל שענו פה
זה ממחר אבל בכללי אם קורה דבר כזה זה לא נורא.. העיקר הכוונה
כדאי שתלכי לישון השעות ניראלי ממש התהפכו
שואל השאלה:
ורגע עןד שאלה, אני לא רוצה להכנס לזנ יותר מדי אבל אם אני לא אוכלת בכללי הרבה ואני בסיכון שהמחזור שלי יעצר ואני מנסה כמה שיותר לאכול, זה נחשב סיבה רפואית לא לצום? הצום יעבור לי בקלות אני רגילה לזה וליותר גרוע מזה אבל אני מפחדת שיקרה לי משהו
ורגע עןד שאלה, אני לא רוצה להכנס לזנ יותר מדי אבל אם אני לא אוכלת בכללי הרבה ואני בסיכון שהמחזור שלי יעצר ואני מנסה כמה שיותר לאכול, זה נחשב סיבה רפואית לא לצום? הצום יעבור לי בקלות אני רגילה לזה וליותר גרוע מזה אבל אני מפחדת שיקרה לי משהו
אנונימית
זה באמת קשה במחזור אבל אין לזה היתר אפילו לאישה בהיריון בקושי מותר להקל
אני גם דיי בטוחה שיש מלא בנות שיהיו במחזור לפחות תנסי
אני גם דיי בטוחה שיש מלא בנות שיהיו במחזור לפחות תנסי
אל תצומיי. בטח שזה סיבה רפואית שחס ושלום לא יקרה לך כלום
אם זה רפואי ורופא אמר לך את זה אז כן זה בסדר אבל אם את סתם מחפשת תרוץ אז אל תחומי זה לא חייב פשוט עדיף שכן
שואל השאלה:
לא מחפשת תירוץ אל תגידי ככה גם כי אני מאוד רוצה לצום אני פשוט מנסה להגמל מזה כי אני צמתי בימים רגילים ואני מפחדת שאני אפסיק לקבל מחזור
לא מחפשת תירוץ אל תגידי ככה גם כי אני מאוד רוצה לצום אני פשוט מנסה להגמל מזה כי אני צמתי בימים רגילים ואני מפחדת שאני אפסיק לקבל מחזור
אנונימית
לא הכל טוב סתם.. אם זה משהו רפואי אז את יכולה לא לצום זה את מחליטה
באותו הנושא: