9 תשובות
יש ניראלי
לדעתי יש
לי אישית זה מתבטא בזה שאני מאוד טוב בתחביב שלי לעומת חברים שלי ואני די מתבלט בינהם בנושא הזה
אבל כשזה קשור ללדבר עם אנשים אני ביישן רצח והם יודעים יותר לדבר עם אנשים
הכל עניין של פרספקטיבה
אנונימי
אה רגע לא
קראתי את זה לא נכון

ברור שיש היתרונות באוטיזם
תלוי הרמת תיפקוד כמובן אבל ברור שיש
שואל השאלה:
להיות טוב במשהו זה לא נובע מהאוטיזם זה לא בזכות זה
אנונימית
גם במורכבויות הקשות ביותר, יש לעיתים ניצוצות של כוח ועוצמה.
קצבה מביטוח לאומי
אנונימי
לי אישית יש יתרונות
אני לא חושב שכל דבר שהאוטיזם גורם לו הוא בהכרח שלילי (מן הסתם, הוא גם יכול לגרום לחרא שלילי), אבל גם לא שיש בו משהו חיובי.