8 תשובות
הם בתפקוד גבוה
^תגידי שאת לא יודעת כלום על אוטיזם בלי להגיד שאת לא יודעת כלום על אוטיזם
נכון הם לא מסוגלים להבין הבעות
אנונימית
שואל השאלה:
חברים תירגעו, אני עושה הפקה ואני משחק ילד עם תסמונת אספרגר
אנונימי
כן, אנחנו לא סתומים.
אנחנו יודעים לעשות כן ולא עם הראש
כוס עמק איתכם למה לחשוב ככה
אנונימי
כן, הם מהנהנים.
אוטיסטים מסוימים יכולים להתקשות בלהבין סיטואציות והבעות, אתה סתם מכליל. וגם אם הם לא מבינים, למה שלא יוכלו להנהן?
אספרגר היה נאצי
וגם זה מונח שהוא לא בשימוש
פשוט תגיד אוטיזם בתפקוד גבוה