11 תשובות
לא רוב אבל כן יש כאלה
הכי מעצבן אותי זה הביטוי "אנשים עם אוטיזם"
לא, זה לא מישהו עם אוטיזם, זה אוטיסט, כי זה משנה את האישיות של אנשים, זה לא משהו חיצוני או תכונה שפשוט יש למישהו, זה מיינדסט אחר שאין בעיה לקרוא למישהו אוטיסט
ההפך, זה גורם לאוטיזם להישמע כמו משהו שלילי אם מרחיקים את זה מהבן אדם, גורם לזה להרגיש כאילו לא רואים את הבן אדם כמו שהוא
אומר בתור אוטיסט שדיברו אליו הרבה ככה
לא, זה לא מישהו עם אוטיזם, זה אוטיסט, כי זה משנה את האישיות של אנשים, זה לא משהו חיצוני או תכונה שפשוט יש למישהו, זה מיינדסט אחר שאין בעיה לקרוא למישהו אוטיסט
ההפך, זה גורם לאוטיזם להישמע כמו משהו שלילי אם מרחיקים את זה מהבן אדם, גורם לזה להרגיש כאילו לא רואים את הבן אדם כמו שהוא
אומר בתור אוטיסט שדיברו אליו הרבה ככה
אני חושב שרוב האנשים שאומרים את זה, לא צבועים, הם אומרים את זה בצחוק, לא באמת אכפת להם
לא , זה ליטרלי לא קללה. הם אנשים מתוקים ומדהימים יולר מרוב בני האדם ה"רגילים" אני עברתי עם אוטיזם שנתיים. הם הילדים נכי מתוקים וחכמים ונבונים שהכרתי.
פעם הייתי אומר אוטיסט בתור קללה למרות שאני ידעתי חלקית מה זה עכשיו אני יודע מה זה ואני לא משתמש בזה בתור קללה וגם לא במילה מפגר
וואי כן נכון.. גם תמיד אותם האנשים שאומרים שזה לא קללה אחר כך מדברים אליי כאילו אני איזה תינוקת (כי יש לי אוטיזם)
שואל השאלה:
^^ כן גם זה!!
וגם אנשים שמשתמשים במילים "מיוחדת"
"ילד מיוחד"
"צרכים מיוחדים"
אולי מספיק??
^^^ מי מספר לך שיש גם מבוגרים אוטיסטים
^^ כן גם זה!!
וגם אנשים שמשתמשים במילים "מיוחדת"
"ילד מיוחד"
"צרכים מיוחדים"
אולי מספיק??
^^^ מי מספר לך שיש גם מבוגרים אוטיסטים
אנונימית
לא רוב,
^^ אני יודעת. אני הולכת ללמוד את זה להיות עם כל האנשים והילדים והמבוגרים של האוטיזם לא צריך לצאת אליי חמוד, אני יודעת הכל בנושא.
^ אוטיסטים לא צריכים אותך. לפחות הרבה שיכולים להתנהל לבד לא. זה סתם ממש צבוע להגיד "להיות עם כל האוטיסטים"
מה שתגידו.. אני אוהבת לעזור לכל מי שצריך. תקבלו את זה או לא זה לא באמת מעניין אותי
באותו הנושא: