11 תשובות
שואל השאלה:
^^ לא יודעת זה מרגיש כאילו אומרים שכל האוטיסטים הם טיפשים ואם אומרים שמישהו חכם; זה סתם כדי לגרום לו להרגיש טוב עם עצמו ולא כי באמת חושבים ככה

אלא אם לא יודעים שהוא כזה ואז מדובר פשוט במחמאה לכל דבר
אנונימית
זה ממש לא נכון הבעיה העיקרים לבעלי אוטיזם זה הקושי שלהם בתקשורת הם עדיין יכולים להשאר חכמים
מה הקשר אין הוכחה מדעית שהאוטיזם מעלה את האינטליגנציה שלהם
אנונימית
כי באמת מתייחסים לאוטיסטים כמו אל מטומטמים חושבים שהם לא מבינים כלום ממה שקורה סביבם וממה שמדברים איתם ואז כשהם מראים יכולות חוכמה ברמה רגילה לגמרי ישר קופצים להגיד שהם חכמים מעל הממוצע בשביל לנסות לייפות את האוטיזם
אנונימית
שואל השאלה:
אה נו אבל זה באמת טיפשי מאוד ומעליב
אבל אם מישהו באמת חכם?
אנונימית
כן אני לא מבין את זה, אני אוטיסט בתפקוד גבוה(אספרגר) ואני מבין את הכול, בכיתה רגילה וגם עם איי קיו של איזה 110, אני לא מבין את זה שחושבים שכל האוטיסטים לא מודעים ולא מבינים כלום. נכון, יש אוטיסטים בתפקוד נמוך, אבל עדיין, יש גם בתפקוד גבוה.

ובנוגע לשאלה יש מחקרים שמוכחים שיש קשר
^איזה שטויות יש כזה דבר, זה נקרא אוטיזם בתפקוד גבוה-אספרגר וזה הוכח מדעית שהבעיה שלהם זה בתקשורת בין החברה
אוטיזם לא קשור בכלל לאינטליגנציה
אין קשר . הטענה שאוטיזם מעלה את רמת האינטיליגנציה מעולם לא הוכחה מבחינה מדעית
ממוצע האינטליגנציה של האוטיסטים לא גבוה יותר משל אנשים רגילים
אם יש אוטיסט שהאינטליגנציה שלו גבוה יותר זה לא נובע מהאוטיזם , בידיוק כמו שיש גם אנשים רגילים עם אינטליגנציה גבוה מאוד מבלי שיהיה להם אוטיזם שיתן להם את זה .


תודה על המינוס תמשיכו להתעקש לנסות לייפות את האוטיזם עם טענות לא מבוססות
אנונימית
יש כאלו שהם על הרצף ויש להם אינטליגנציה גבוהה אפילו מאדם רגיל
אוטיסט בהחלט יכול להיות חכם אבל זה לא נובע מהאוטיזם שלו
אנונימית