8 תשובות
שואל השאלה:
אני הייתי בתחילת שנה 51 ואז התחיל לי הפרעות אכילה והכי נמוך שהייתי בו זה 44 וכבר כמה חודשים אני 46 ובחודש האחרון ממש עליתי כי קצת אכלתי נורמלי יותר ואני על 50 ואני פשוט מרגישה דוחה
אנונימית
תגידי תודה שאת בכלל עולה במשקל... אני לא משנה כמה אני אוכל אני לא עולה ולא יורד. תקוע על 51
אז מחר תאכלי נורמלי
אני הכי מבינה אותך
אחותי תלמדי לאט לאט לאהוב את עצמך
את מהממת
אנונימית
זה בסדר לאכול אחותי ואני בטוחה שאת מהממת אל תרגישי רע עם עצמך
זה בסדר תאכלי ואל תרגישי רע❤
אנונימית
משקל 50 זה מהמם. אני מנסה ממש לעלות כדי להגיע למשקל בריא ואוכלת מלא ולא עובד לי, אז לפחות את נמצאת במשקל תקין ולא בתת משקל, שזה דבר ממש לא טוב
אנונימית