8 תשובות
אין מה להרגיש רע :) הגוף שלך גדל ומתפתח כמו האישיות שלך! זה מצוין!
אני בטוחה שאת מהממת
הגיוני מאוד שזה משקל של מים או שטויות כאלה וממש לא בהכרח קילו שומן
פעם אני נשקלתי ויום למחרת נשקלתי שוב ועליתי שלוש קילו (לא אפשרי ב24 שעות)
קחי את זה בעירבון מוגבל
חוץ מזה תאהבי את עצמך!!!
פעם אני נשקלתי ויום למחרת נשקלתי שוב ועליתי שלוש קילו (לא אפשרי ב24 שעות)
קחי את זה בעירבון מוגבל
חוץ מזה תאהבי את עצמך!!!
אני יכול להבין את התחושה שלך, ולצערי גם אם אני אנסה לשכנע אותך שזה לא משהו שלילי - זה לא ישנה את התפיסה שלך מול עצמך.
אני חושב שכדאי לך לפנות לעזרה מקצועית, שזה פסיכולוגית ותזונאית מוסמכת, בהצלחה.
אני חושב שכדאי לך לפנות לעזרה מקצועית, שזה פסיכולוגית ותזונאית מוסמכת, בהצלחה.
שואל השאלה:
אני אלך לתזונאית חשוב לי לרדת בדרך בריאה:)
אני אלך לתזונאית חשוב לי לרדת בדרך בריאה:)
אולי אנחנו לא מכירים, אבל אני גאה בך.❤
אל תרגישי רע זה בסדר בקושי רואים שעולים קילו
אנונימית
אל תישקלי זה חסר טעם. תסתכלי ותאהבי או לא תאהבי את מה שאת רואה. אם את לא אוהבת- תשני.
המשקל מושפע מכל כך הרבה דברים..
המשקל מושפע מכל כך הרבה דברים..
באותו הנושא: