11 תשובות
לא נורא אני בטוחה שתרזי
אם את רןצה לפרוק אני מחכה ❤
אין סיבה להרגיש חרא זה רגיל ומשקל תמיד אפשר לרדת אבל תרגישי אחלה עם עצמך גם אם עלית
אוי אני מזה מבינה קשה להחזיק על שיגרה אולי הייתי ממליצה לאכול מסודר ובריא
איך כולם עולים אני בקושי אוכל בלי מסגרת
אנונימי
מותק זה לגיטימי לאכול הרבה בגלל המצב.
נשמע לי מוזר שעלית 12 קילו בשבוע. תבדקי את זה שוב כי זה לא כל כך הגיוני.
אבל גם אם כן, הכל טוב❤
עזבי את זה שלא הגיוני שעלית 12 קילו ב 10 ימים

להרבה מאיתנו יש אכילה רגשית וזה לגמרי לגיטימי
ואחרי שהמצב ייגמר תחזרי לשגרה שלך ותרדי במשקל אם את רוצה
איך לעזאזל עלית 12 קילו בשבוע
אנונימית
כולם אל תדאגי זה בסדר
אין סיכוי שעלית 12 קילו בשבוע
איך עלית 12 קילו תוך שבוע את אוכלת בתים במקרה?
תאמיני לי כולם הכי הגיוני במצב הזה להיכנס לאכילה רגשית
ואולי תתחילי לאכול יותר מאוזן? כי 12 קילו בשבוע זה יחסית הרבה אז בגלל שאת הרבה בבית תכיני לך תפריט ותאזני את הארוחות