5 תשובות
גם אני עלית 6 קילו ואז קלטתי שגבהתי ב 6 ס''מ גם
הגזמת כולה 6 קילו לא 50, פרופורציות...
תעשי ריצה 4 פעמים בשבוע , תשמרי על 3 ארוחות מסודרות ובריאות ביום, בוקר צהריים ערב, תרגילי את הגוף שלך לסדר וגם הנפש שלך תהיה מסודרת יותר.

מה שאני אומר זה שזה לא מצב בלתי הפיך, לא הרסת לעצמך את החיים.
ממש מבינה את התחושה שלך ..
אבל זה דבר שיכול להשתנות ויש תקופות שאנחנו עולים במשקל.
משקל זה דבר שהוא משתנה לפעמים , וכמו שאנחנו עולים, אנחנו יכולים גם לרדת .
ואני אחרי ירידה של 35 קילו עליתי 9 קילו בחזרה והורדתי אותם שוב. הכל אפשרי לא הרסת שום דבר
^ מספיק הליכה מהירה אין צורך בריצה, אבל צודק אח יקר