15 תשובות
אחלה להקה
מדהימיםם
פרדי חתיך, אמנם לא מקשיבה להם ברגיל אבל טובים רצח
יש לשירים שלהם וייב טוב
אחלה שירים
איכסוש
יש להם כמה שירים טובים
מהממים מוזיקה טובה
נחמד לא מעבר
^^^^כאילו אייל גולן טוב
שאני מכורה קשותת
הלהקה האהובה עלי
אחלה להקה
פעם אהבתי אותם ממש
אחלה לגמרי
באותו הנושא: