15 תשובות
אני מכירה את כל השירים בעל פה בערך
אבל באופן כללי להקה אחלה ושירים ממש כיפים, אבל לא יותר מזה.. קצת מגזימים ביחס עליהם
אבל באופן כללי להקה אחלה ושירים ממש כיפים, אבל לא יותר מזה.. קצת מגזימים ביחס עליהם
שואל השאלה:
!!!!!!!!
!!!!!!!!
אנונימית
מדהימים, איכותיים.
פרדי עם 4 *פאקינג* אוקטבות!
בראיין על הגיטרה עם סולואים ישר מגן עדן
ג'ון על הבס עם קצב מעולה
רוג'ר על התופים עם ביט ייחודי וסוחף.
פרדי עם 4 *פאקינג* אוקטבות!
בראיין על הגיטרה עם סולואים ישר מגן עדן
ג'ון על הבס עם קצב מעולה
רוג'ר על התופים עם ביט ייחודי וסוחף.
שואל השאלה:
אנשים קוראים לכל מי שזז אוברייטד
תבינו שהמוזיקה של קווין מדהימה
אנשים קוראים לכל מי שזז אוברייטד
תבינו שהמוזיקה של קווין מדהימה
אנונימית
שואל השאלה:
כן!!!!!!
כן!!!!!!
אנונימית
מגיע להם הרבה יחס אבל אני אומר שהם אוברייטד בגלל שיש להקות יותר טובות שהרבה אנשים לא מכירים ואז ישר מכתירים את קווין "ללהקה"
שואל השאלה:
יש הבדל בין אוברייטד למישהו שיש לו הצלחה
לא כל בן אדם מצליח עם כישרון מטורף נחשב ל"אוברייטד"
נועה קירל היא אוברייטד
יש הבדל בין אוברייטד למישהו שיש לו הצלחה
לא כל בן אדם מצליח עם כישרון מטורף נחשב ל"אוברייטד"
נועה קירל היא אוברייטד
אנונימית
שואל השאלה:
יש סיבה לזה שהם מצליחים יש סיבה לזה
הכישרון שלהם מטורף ובעיניי מגיע להם כל היחס הזה, הם השפיעו מלא על עולם המוזיקה
יש סיבה לזה שהם מצליחים יש סיבה לזה
הכישרון שלהם מטורף ובעיניי מגיע להם כל היחס הזה, הם השפיעו מלא על עולם המוזיקה
אנונימית
תכלס
אבל אני אומר שבמיוחד בארץ הרבה אנשים אומרים שהם שומעים רוק ושקווין והביטלס הם הלהקות "הכי טובות שיש", אני יכול להסכים איתם אבל הבעיה היא שהם לא מכירים משהו אחר
בכללי אני שומע לפעמים את קווין אבל עדיין הם לא במועדפים שלי בעיקר בגלל שאנשים הפכו אותם למשהו אחר מה שצריך להיות
אבל אני אומר שבמיוחד בארץ הרבה אנשים אומרים שהם שומעים רוק ושקווין והביטלס הם הלהקות "הכי טובות שיש", אני יכול להסכים איתם אבל הבעיה היא שהם לא מכירים משהו אחר
בכללי אני שומע לפעמים את קווין אבל עדיין הם לא במועדפים שלי בעיקר בגלל שאנשים הפכו אותם למשהו אחר מה שצריך להיות
שואל השאלה:
מסכימה שיש כאלה שמושפעים
גם אני שומעת עוד להקות חוץ מקווין
אבל באמת שההשפעה שלהם הייתה לטובה
ובחיים לא פגשתי במציאות מישהו ששומע קווין
וכאילו גם קוראים לי ילדת סנטר בגלל שאני שומעת אותם
מסכימה שיש כאלה שמושפעים
גם אני שומעת עוד להקות חוץ מקווין
אבל באמת שההשפעה שלהם הייתה לטובה
ובחיים לא פגשתי במציאות מישהו ששומע קווין
וכאילו גם קוראים לי ילדת סנטר בגלל שאני שומעת אותם
אנונימית
על קווין דווקא??
האמת היא שמאז הסרט שיצא אני מכירה די הרבה אנשים שאוהבים אותם, גם אם אני יותר :)
האמת היא שמאז הסרט שיצא אני מכירה די הרבה אנשים שאוהבים אותם, גם אם אני יותר :)
הם פשוט הכל בישבילי שירים מושלמים ויש להם לב זהב
משעממת, באמת שההיפ סביבם אף פעם לא היה מובן לי. יש כל כך הרבה להקות טובות יותר
וואלה להקה סבבה, לא עפתי עליהם ואני חושב שעושים מהם הרבה מדי עניין גדול
להקה מדהימה
יש להם הרבה מאוד שירים טובים, לדעתי השירים הפחות מוכרים הם היותר טובים
יש להם הרבה מאוד שירים טובים, לדעתי השירים הפחות מוכרים הם היותר טובים
באותו הנושא: