12 תשובות
שואל השאלה:
^^^^ זה באמת הלם הלם הלם
הם ממש לאא
אנונימית
אוברייטד ומשעממים ויש להם מעריצים מעצבנים
אנונימית
להקה סבירה פלוס
סבירים פלוס
אנונימי
שהם אחת הלהקות הכי טובות אי פעם
הלהקה האהובה עליי
לא הבנתי על מה 4 מינוסים

80% מהמעריצים של קווין שבויים בתפיסה שרק קווין עשו מוזיקה טובה ואם מישהו חס וחלילה לא אוהב אותם אז הוא בטח אוהב מוזיקה גרועה

זה מתנשא ומעצבן ויותר מהכל מוכיח שלא באמת מכירים מוזיקה
אנונימית
אליפות,
ליטרלי מושלמים
^^מן הסתם שאני לא מכירה את כל המעריצים אבל ממי שאני כן מכירה אף אחד לא טוען שרק הם עשו מוזיקה טובה
ונגיד ו80 אחוז כאלה אני מעדיפה להתרכז ב20 שלא טוענים ככה
הלהקה הכי טובה ששמעתי
חרושה מדי, לא אוהב בכלל.
אנונימי
שהם מדהימים