15 תשובות
הלהקה הכי טובה בעולם
להקה מאוד מאוד משפיעה ומיוחדת
אישית פחות מקשיב למוזיקה שלהם היום, אבל אני מאוד מעריך אותם על התרומה העצומה שלהם לעולם המוזיקה המודרני.
שירים מדהימים!
מדהימה, ממש. להקה אגדית
נחמדה פלוס
הביטלס יותר טובים
להקה מדהימה עם שירים מעולים.
אגדה
אחת הלהקות הטובות שיצא לי לי לשמוע אי פעם
ואחת הלהקות הכי אהובות עלי בעולם
אני אוהבת כל דבר שהם עושים וכל השירים שלהם יפים ומיוחדים בעיני
להקה מדהימה, עכשיו אני פחות שומעת אותם אבל בזכותה אני שומעת את המוזיקה שאני שומעת היום
הם מעולים
אני אוהבת אותם ממש וגם הסולואים שלהם טובים
קריירות סולו לא סולו גיטרה
מושלמת
למה רק עכשיו ראיתי את זה???
אני מעריצה כל כך גדולה שלהם אני אובססיבית ליטרלי ברמה קשה יש לי גם עמוד מעריצים באינסטגרם @queenband__
מושלמים שם אחד אחד
כל השירים שלהם טובים הם מנגנים מדהים ופרדי שר מטורף הם מאוד השפיעו והאנשים עצמם אני חולה עליהם
הם מאוד מיוחדים ואגדיים והם הלהקה האהובה עליי
להקה מטורפת, אני ממש כרגע שומעת שיר שלהם