5 תשובות
שירים מאוד יפים
אני ממש אוהבת אותם!
להקה אגדית
יאמי
הלהקה האהובה עליי:)
יש לכל אחד מהם המון כישרון, יצירתיות ונחישות ואפשר לראות את זה באלבומים המעולים שלהם, ההופעות המצליחות או אפילו בסרט עליהם
שלמות בהתגלמותה