5 תשובות
אממ ככה זה לחלק שיורדות במשקל וכאלה
זה נשאר סוג של "צלקת"
זה נורמלי, זה קורה שאת מרזה בחלק מהמקרים
שואל השאלה:
וזה עובר?
אנונימית
אם תרדי עוד בשומן אז כן
גם לי יש עשיתי אימון בטן של קלואי ונהיה לי מין פס לא של החיטוב
יש לי גם פס חיטוב וניהיה לי פס לרוחב בבטן לא יודעת להסביר