4 תשובות
הגיוני אל תדאג
אנונימית
תלוי.. אם אכלת יותר ממה שצריך אז כן אבל אם אכלת כרגיל אז זה רוב של נוזלים
ברור שזה הגיוני כי לא באמת ירדת במשקל יותר מידי בזמן שלא אכלת ורוב המשקל שראית היה משקל מים והעובדה שפיזית לא אכלת והאוכל שאמור לשבת בקיבה לא היה שם(אחרי כל ארוחה אפשר לראות עלייה קלה במשקל)
כן הגיוני בגלל שהייתה ירידה מאוד קיצונית במשקל בשבוע שעבר, הגוף מנסה להחזיר את המשקל הקודם, זה בעיקר משקל מים וזה באמת סבבה לגמרי, תמשיך בחיטוב מחושב כמו שצריך וזה ירד כבר