5 תשובות
זה אחלה לגמרי
שואל השאלה:
מרגיש לי כאילו זה קצת מדי משום מה
מרגיש לי כאילו זה קצת מדי משום מה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני עושה בעיקר ידיים וגב בעליון, ובתחתון בעיקר ישבן והמסטרינגס
כי אני עושה בעיקר ידיים וגב בעליון, ובתחתון בעיקר ישבן והמסטרינגס
אנונימית
מספיק לדעתי
זה מעולה כפרה כל הכבוד
באותו הנושא: